پیام رئیس رسانه ملی با مناسبت سالگرد رادیو سلامت؛

رادیو سلامت با صلابت در مسیر  تعالی نظام سلامت

رئیس رسانه ملی با مناسبت سالگرد رادیو سلامت پیامی را منتشر کرد.
کد خبر: ۱۴۴۴۸۸۴

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، متن پیام پیمان جبلی رئیس رسانه ملی بدین شرح است: سلامت و بهداشت و درمان از جمله مسائل مهم است که همواره مساله‌ای اساسی برای مردم بوده است.

خوشبختانه رسانه ملی یکی از منابع قابل اتکا و مورد وثوق مردم در حوزه اخبار سلامت و بهداشت بوده و مطالبه گرانه و دغدغه‌مند پیگیر کاستی‌ها و تقدیر کننده از اقدامات انجام به شمار می‌آمده است. فی الواقع رسانه ملی با استناد به اسناد بالادستی همواره کوشیده تا در حوزه نظام سلامت و بهداشت، رسانه‌ای فعال و کوشا باشد که در این میان نقش رادیو سلامت به شدت چشمگیر و پویاست.

این شبکه رادیویی در طول ۲۱ سال فعالیت مستمر و موثر خویش همواره یار و همراه مخاطبان وفادار این رسانه گرم بوده است و مخاطبانش مجدانه، آنچه را که در جستجویش بودند از طریق آن یافته اند.

این رادیو در بزنگاه‌های حساسی مانند کرونا به نحو شایسته‌ای به میدان جهاد رسانه‌ای پا گذاشت و موج آرامش بخشی در بحران‌ها ساخته است. جا دارد از مرحومه دکتر صدیقه اعتماد سعید که طی سالیان مدیریت بر این شبکه رادیویی، مجاهدانه خدمت کرد یادی کنیم و توفیق یکایک همکاران و طول عمر با عزت آنان را از خداوند عزیز مسئلت نمایم. امیدوارم شبکه رادیویی سلامت همچنان مستحکم و با صلابت در مسیر تعالی نظام سلامت ایران اسلامی عزیزمان گام بردارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها